Pokud máte nějaké to kilčo navíc, tak je nejvyšší čas je shodit. Uvnitř článku se dozvíte co jíst při dietě.

Kila navíc

Jestli máte nějaký ta kila navíc zjistíte nejsnadněji pomocí BMI indexu. Ten se vypočítá velmi snadno. Je to váha děleno výška v metech an druhou. Pokud to vyjde pod 25 bodů, tak máte normální váhu. Nad 25 bodů to již znamená, že máte na těle nějaké to kila navíc a měly by jste kila co nejdříve shodit.

Je třeba hubnout postupně

Je třeba vždy myslet na to, že je třeba hubnout postupně. Neměly by se určitě týdně hubnotu více než půl kila. Raději postupné hubnutí, ale takové hubnutí, které vám vydrží po celý život. Nechce to tedy žádný drastický jídelníček na hubnutí. Spíše jíst s rozumem a chytře. A také pouze kvalitní potraviny.

Co správně jíst při dietě?

Je třeba jíst pouze potraviny, které jsou pro naše tělo prospěšné a zdravé. Naopak z jídeláku by jste měly zcela vyřadit takové potraviny, které našemu tělu škodí a nic dobrého mu nedávají. Nástih jídeláku můžete vidět v článku dieta jídelníček, hlavně pro začátečníky je takový ukázkový jídelák hodně užitečný.

Ukázkový jídelníček na celý týden

Určitě doporučuji vyzkoušet také dietní jídelníček na celý týden, což je vzorový jídelníček rozepsany na celý týden. Můžete z toho pochopit skladu jednotlivých denních jídel a pak už si můžete jídla sestavovat úplně samy. Někdy může být výhodné na začátku využít krabičkou dietu.