Plavková sezóna se opět blíží a břišáky půjdou opět vidět. Každá žena by chtěla mít ploché bříško. Řekneme si jak správně postupovat, pokud si chcete vybudovat ploché bříško.

Vypracované břišáky

Ženy mají sen o tom, že budou mít vypracované břišáky. Jejich aktuální situace je často taková, že mají povadlé břicho a na bříšku je také hodně tuků. Ale když něco budeme chtít dokázat, tak se nám to může opravdu povést. Je třeba nespoléhat pouze na cvičení cviků na břicho, ale také patřičně upravit stravu.

Změny ve stravování

Je důležité také upravit vaši stravu. Omezil bych zejména jednoduché cukry, jednoduché sacharidy a dále různé polotovarové potraviny. Snažte se jíst potraviny v základním stavu a co nejméne upravované. Na začátku si připravte seznam do obchodu, co v něm budete vlastně nakupovat. Držte se pak zásad zdravé výživy, teď se můžeme vrhnout na samotné posilování břišních svalů, to už je většinou snadnější.

Jak cvičit bříško?

V článku jak zhubnout břicho se můžete dočíst, že kromě úpravy stravy, je nutné také do vašeho tréninku zařadit účinné cviky na bříško. Cviky na břišáky je dobré vždy třídat, aby se tělo na cviky nezvyklo. Pak by jsme dosahovaly horších výsledků. Mezi základní cviky patří určitě sedy lehy, zkracovačky či zvedání nohou ve visu. Ke zvýšení obtižnosti jednotlivých cviků můžete využít lavičku. To pak vaše břicho dostane opravdu zabrat.

Cviky pro ženy

Ženy by určitě měly do svého tréninku zařadit i nějaké cviky na boky, pro lepší vytvarování boků. Jedním z dobrým cviků jsou i úplně jednoduché dřepy, které se dělají až úplně dolů. To se pak zapojí boky, ale zároveň také mnoho dalších svalů v těle. Ať už to jsou lýtka, stehna, hamstringy atd.