Nemáte břišní svaly v úplně nejlepší kondici? Tak to je nejlepší čas pro shození břicha. Řekneme si jak shodit břicho. V článku kompletní návod.

Bude potřeba změna životního stylu

Pokud chcete opravdu shodit břicho, tak bude potřeba provést určité změny ve vašem životním stylu. Samo od sebe to nepůjde. Chce to mít pevnou vůli a jít do toho. Pamatujte že platí, porušíš jednou a prohráls navždy. Je třeba upravit nejen váš denní jídelníčku, ale také přidat nějaký ten pohyb a cvičení na břišáky.

Změna stravování – nový nákupní lístek

Při změně stravování je důležité naučit se nakupovat ty správné potraviny. Co si nakoupíme to musíme také sníst. Udělejte si určitý seznam potravin, které chcete jíst. Chce to zaměřit se na kvalitní potraviny. A z těchto potravin si vytvořit vždy nákupní lístek. Podle toho pak budete postupovat při nákupu v obchodě. Pro úvod doporučuji mrknout na článek dietní jídelníček na celý týden, pro úplně základní inspiraci. Po čase už vám to nebude dělat vůbec žádný problém.

Přidejte také pohyb

Měly by jste se také naučit, že je potřeba mít každý den dostatek tělesného pohybu. Pro začátek doporučuji každý pracovní den 1 hodinu rychlé chůze v lese. O víkendu si můžete dát volno. Pro shazování břicha je velmi důležité se věnovat i pohybu. Po čase můžete místo chůze zařazovat i jízdu na kole, plavání či jízdu na kolečkových bruslích.

Mrkněte na článek dělená strava jídelníček o dělené stravě.

Cviky na břišáky

Když chcete shodit břicho, ta je důležité zařadit i nějaké to cvičení na břišní svaly. Nemusíte chodit do fitka či posilovny, bohatě bude stačit i posilování doma. Naučte se techniku jednotlivých cviků na břicho a můžete je pak provádět. Určitě však necvičte břišní svaly každý den, to by byla chyba.